poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Domowa piekarnia czyli gdzie kupuje mąki

Moje podejścia do pieczenia swojego domowego chleba były różne, nie zawsze się udawały, ba na początku nic jadalnego z tego nie wychodziło. Pierwszy zakwas porósł pleśnią i wylądował w koszu. Jednak się nie poddałam i od 1,5 roku jemy tylko domowy chleb. Z reguły jest to chleb na zakwasie. Głównie z mąką żytnią ale coraz bardziej mam ochote próbować nowych dlatego ciągle szukam nowych inspiracji, przepisów. Dużo osób dziwi się że mąkę kupuje przez internet. Po co skoro w supermarketach jest ich pełno? Głównie chodzi o jakość kupcie mąkę pełnoziarnistą w supermarkecie i z młyna a przekonacie się że ta z młyna jest o wiele bogatsza w otręby. Dużym plusem jest też wybór, piekąc chleby musimy zwracać uwagę na typy mąk a niestety nie każdy sklep ma wszystkie typy w asortymencie. No i kolejny duży plus -wygoda. Dostajemy pod drzwi parę, w moim przypadku paręnaście kilogramów mąki
 
Wypróbowałam już parę młynów i sklepów które mają w swojej ofercie mąki które mnie interesują i w końcu trafiłam na młyn który mogę w 100% polecić - cena, obsługa, jakość, wybór. Nawet znajdziemy w nim kosze do wyrastania chleba, formy, nasiona. oleje, miody
 
 
zachęcam do przeglądnięcia oferty, jestem pewna, że znajdziecie coś dla siebie.
Tylko ostrzegam. to wciąga :)
 
a już jutro przepis na chleb Pszenny z płatkami owsianymi
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz