czwartek, 19 września 2013

Naleśniki kukurydziane z serkiem waniliowym i borówkami

''Żaba zróbmy dziś naleśniki'' :) no i jak na złość jajek nie ma ! Chyba z 3 razy podchodziliśmy do tych naleśników, wkońcu się udało . Oczywiście dla Krzyśka koniecznie składane w rulonik - ja koniecznie w koperte. 


mogłabym całe życie zwijać te naleśniki w rulonik ...


.Naleśniki kukurydziane z serkiem waniliowym i borówkami.
( 12 sztuk )


1 szkl mąki kukurydzianej
1 szkl mąki pszennej
1 szklanka wody gazowanej
1 szklanka mleka
2 jajka
2 duże łyżki oleju 
szczypta soli

+ olej do smażenia


1 serek homogenizowany waniliowy
jagody 

Wszystkie składniki na ciasto naleśnikowe miksujemy ok 2 min. Naleśniki smażymy na rozgrzanej patelni z dwóch stron.

Gotowe naleśniki smarujemy serkiem i posypujemy borówkami, zwijamy w ruloniki, kopertki - wedle uznania.

13 komentarzy:

  1. ah! zjadłabym takie naleśniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaah ooohhhh ehhhh
    Karośkowe buziolki dla płazów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. robiłam ostatnio kukurydziane, bardzo smaczne są! a już szczególnie z tak pysznym nadzieniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie jadłam kukurydzianych, ale na pewno by mi posmakowały :) ja wszystkie naleśniki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie dodawałam do ciasta naleśnikowego mąki kukurydzianej,czy smakują inaczej niż tradycyjne? ja zawsze zawijam w rulonik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana w smaku są takie same - jedynie są bardziej syte i mają ładniejszy kolor - warto spróbować :) mąka kukurydziana jest zdrowsza

      Usuń
    2. super dziękuję za szybką odpowiedz, mam mąkę kukurydzianą wiec w tym tygodniu zrobię te pyszne naleśniczki

      Usuń
  6. pyszne naleśniki :) zjadłabym!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Cudny ten przepis i naleśniki znakomite - wiem, bo wypróbowałam i nawet wrzuciłam sobie na blog - oczywiście z informacją, że przepis pochodzi od Ciebie! Dziękuję za inspirację i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń