poniedziałek, 1 lipca 2013

Placuszki z cukini z nuta oregano

Musicie być teraz naprawde dla mnie wyrozumiali ... mam zasyp cukini którą uwielbiam pod kazda postacią więc przygotujcie się na prawdziwie cukiniowy atak ! ;)


Pierwsza propozycja to placuszki z cukini są lekkie, puszyste i idealne z jogurtem naturalnym . Jeśli jeszcze ich nie próbowaliście naprawde polecam



1 średnia cukinia lub 2 małe
3 łyżki mąki pszennej
1/2 łyżka bułki tartej
1 jajko
1 ząbek czosnku
oregano, sól, pieprz

Cukinie trzemy na grubych oczkach, dodajemy mąke, jajko,posiekany czosnek bułke tartą i przyprawy. Mieszamy do uzyskania jednolitej masy. Smażymy na rozgrzanej patelni z dodatkiem oliwy. 

Bon apetit !

6 komentarzy:

  1. Bardzo pysznie wyglądają mniam :) to będzie dzisiejszy nasz obiad ale pierw chciałabym zapytać ile porcji wyszło z tego przepisu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z 1 cukinii wychodzi 5 placuszków ale robiłam naprawdę dość grube ;) - mimo wszystko sa naprawdę syte ;) koniecznie napisz jak wyszły ;)

      Ps. Warto dodać do jogurtu z którym podajemy placuszki świeżego koperku - niebo w gębie

      Usuń
    2. U mnie jest 5cioro domowników w tym jeden w moim brzuszku :) jestem juz po smażeniu obawiam się iż troszkę za krótko je trzymałam na patelni ale mimo wszystko smakuja wybornie jednak użyłam podwojonych składników reszta ekipy zje na pewno ze smakiem po powrocie z pracy a ja na pewno chetnie skorzystam z innych przepisów na blogu :)

      Usuń
  2. :) następnym razem warto dluzej je przypiec lub zrobić troszkę cieńsze, szybko się nie spalą ;) ciesze się ;* ściskam mccno i serdecznie zapraszam do gotowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam podobne z miętą. PYSZNE SĄ!

    OdpowiedzUsuń