wtorek, 10 września 2013

Z serii polecam: KANAPKA ZJEDZONA !

Postanowiłam raz na jakiś czas dodawać posty z serii ''polecam'' - nałogowo odwiedzam wasze blogi nieraz jestem pod ogromnym wrażeniem waszych pomysłów, zdjęć, inspirujecie mnie i to dzięki wam mam ochote gotować. Więc zapraszam na I serie ''POLECAM'' 



 
Na bloga Stefci natknełam się pare dni temu, zainteresował mnie ze względu  na to, że autorka bloga wprowadza przepisy na .. kanapki :) a chyba każdy z nas wie jak często je jada. Jednak ! To nie byłe jakie kanapki. Na blogi kanapkazjedzona znajdziecie kanapki zarówno pod gusta waszych mężów jak i dzieci a co najważniejsze pod gusta wasze.
 
 
Warto zainspirować się propozycjami autorki i urozmaicić swoim najbliższym śniadanie w pracy czy w szkole. Stefcia proponuje nam m.in kanapki z salami, boczku, pesto, jajecznicą, camembertem jak i słodkimi kremami.
 
 
 

 

 

 

 
Bo chyba do końca nie doceniamy kanapek które nieraz ratują nas na imprezach, gdy jesteśmy naprawdę głodni lub gdy w kuchni jest pusto.
 
 
trafia na liste ''POLECANYCH''
 
 
Jeśli chcesz abym napisała o twoim blogu, napisz - kamilasz91@onet.pl  czym wyróżnia się twój blog i napisz pare słów o sobie.


4 komentarze: