poniedziałek, 22 czerwca 2015

Batony proteinowe o smaku kawy z pomarańczą


Połączenie czekolady i pomarańczy jest dla mnie absolutnie cudowne. A gdy dorwałam je w pakiecie z kawa to już całkiem przepadłam chociaż musze przyznać że kawa jak dla mnie za słaba, jestem z tych co wolą tzw siekiere ale zapach ma obłędny więc czemu by nie wykorzystać jej do batonów ?
Jeśli nie znajdziecie takiej kawy spokojnie możecie uzyc zwyklej rozpuszczalnej i pare kropel aromatu pomarańczowego

.Batony proteinowe o smaku kawy z pomarańczą.


180g płatków jęczmiennych
garść żurawiny
2 łyzki kakao odtłuszczonego
125g odżywki białkowej
2 łyżki wiórków kokosowych
1 łyżka oleju kokosowego
2 jajka
2 białka
1 łyżka stewi
1/3 szklanki mocnej kawy z pomarańczą
 
Wszystkie składniki mieszamy w dużej misce. Mase wylewamy do foremki, dociskamy dokładnie. Pieczemy w 180 stopniach około 15 min. Gdy masa ostygnie kroimy na kwałaki. U mnie wyszło 6 sporych batonów


1 komentarz:

  1. Wspaniałe! aż zrobiłam się głodna, gdyby nie moja dieta i zbliżający się ślub jadłabym batoniki codziennie! dziękuję za inspirację , na pewno skorzystam z przepisu!

    OdpowiedzUsuń